دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس...

ساخت وبلاگ

بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army را شرکت Rebellion برای کامپیوتر های خانگی ساخته است.این بازی در مورد جنگ جهانی دوم می باشد ولی با این تفاوت که در این بازی ارتش هیتلر، نازی ها تبدیل به زامبی شده اند.در پایان جنگ جهانی، هیتلر که در آستانه شکست خود را میبینید نازی های وفادار به خود را که بر اثر آزمایشات شیمیایی تبدیل به زامبی شده اند را برای نابودی کل اروپا آزاد میکند. شما در نقش یک تک تیرانداز با نام Karl Fairbue باید این زامبی ها رو از بین ببرید.

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army-FLT | 3.2 GB

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army برای PC

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:55

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی RELOADED بازی|

|کرک فیکس نسخه Crackfix INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:55

tyle="text-align: center;">دانلود بازی Super Bikes بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای برای PC

 

دانلود بازی Super Bikes  بازی موتور سواری حرفه ای برای PC

 

بازی Super Bikes که برای این ساعت و برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم ، در واقع بازی موتور سواری حرفه ای برای کامپیوتر می باشد که با گرافیک زیبا و حجم کم خود ، می تواند به یکی از سرگرمی های همیشگی شما بدل شود . مانند بسیاری از بازی ها ، در ابتدا شما تجهیزات حرفه ای را در اختیار ندارید ، اما با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بالا ، می توانید به موتورهای حرفه ای و گران قیمت دست یابید . در بازی Super Bikes شما می توانید به طور مجازی حرکات آکروباتیک با موتور را یاد بگیرید و در صورت تمرین کردن با بازی Super Bikes در فضای مجازی رایانه ای تا حدودی می توانید حرکات آکروباتیک با موتور را در واقعیت نیز انجام دهید که البته ما این کار را پیشنهاد نمی کنیم ! بازی گرافیک بسیار دیدنی و زیبای دارد و این یکی از چندین ویژگی این بازی حرفه ای می باشد .

سازندگان بازی Super Bikes تلاش کرده اند که از بهترین موتورهای جهان در این بازی استفاده کنند ، پس نگران موتور های مورد علاقه ی خود مانند دوکاتی ، یاماها ، هوندا و … نباشید ، همه ی موتورها در بازی منتظر شروع طوفانی شما هستند ! پس فرصت را از دست ندهید و در مسابقات مختلف شرکت کنید و امتیازات خود را افزایش دهید . از دیگر ویژگی های مثبت بازی Super Bikes امکان حضور شرکت کننده در لیگ های معتبر موتور سواری دنیا می باشد که بسیار جذاب نیز هست . در آخر باید اضافه کنم که این بازی به شما هنر موتور سواری در جاده های شلوغ ، بزرگراه ها و صحراها را می آموزد ، پس برای یادگیری زمان را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای Super Bikes را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Super Bikes :

ـ    شبیه ساز مسابقات واقعی
ـ    داشتن گرافیک فوق العاده زیبا
ـ    کنترل آسان موتور سوار در بازی
ـ    انیمیشن های شگفت انگیز
ـ    امکان حضور در لیگ و تورنومنت های جذاب
-    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-    و …

 

دانلود بازی Super Bikes – بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای برای PC
دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:55

عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

 

دانلود بازی Inversion برای کامپیوتر

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:55

="text-align: center;">


نام مجله:  Xbox World
شماره: August 2012
نویسنده: گروه Xbox World 
تعداد صفحات: 130
فرمت مجله: PDF
زبان مجله: انگلیسی

توضیحات:
حتماً شما هم با کنسول بازی مایکروسافت یعنی Xbox360 آشنا هستید. یک کنسول قدرتمند برای اجرای بازیهای رایانه ای با توان گرافیکی بالا که هم اکنون جزء برترین کنسولهای موجود در بازار است. مجله Xbox World که هر ماه منتشر میشود شامل نقد، بررسی، مقایسه، معرفی و... از بازیهای این دستگاه است. مجله موجود بی شک اولین و برترین مجله در مورد Xbox360 در جهان می باشد و با کیفیت بسیار عالی و کاملاً تصویری و زیبا ارائه میشود که با همان کیفیت برای علاقه مندان به بازیهای رایانه ای آماده شده است. این ماه نسخه August 2012 این مجلهپرمحتوا برای کاربران عزیز  آماده شده است.
برای دانلود رایگان مجله "Xbox World"به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:55

هرساله مراسم انتخاب بهترین بازی های سال به صورت رسمی در اواخر سال مربوطه برگزار می شود . این مراسم که به VGA مخفف Video Game Awards معروف است با توجه به نقدها و نمرات بازی ها ، آنها را انتخاب می کند و در بخش های مختلف مانند بهترین گرافیک ، بهترین اکشن ، بهترین شوتر و … آن ها را معرفی می کند . همانطور که می دانید امسال بازی The Walking Dead: The Game-Telltale Games توانست رقیبان سرسختی همچون Mass Effect 3 ، Assassin’s Creed III را پشت سربگذارد و بهترین بازی شود . این برنامه به صورت مستقیم از شبکه SpikeTV پخش شد که هم اکنون می توانید این مراسم را به صورت رایگان و با کیفیت HDTV از سایت دانلودها دریافت کنید .

spike2012

ادامه مطلب...

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:55

مجموعه ۴۵ والپیپر با کیفیت HD با موضوع بازی های کامپیوتری با فرمت jpg و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ فراهم آمده اند. در این مجموعه والپیپرهای با مضمون بازی های کامپیوتری قرار گرفته است. صحنه های از بازی ها و همچنین تصاویری از شخصیت های محبوب بازی ها در این مجموعه آماده استفاده به عنوان عکس پس زمینه دسکتاپ یا مصارف دیگر می باشد.
 والپیپر با کیفیت با موضوع بازی

عکس ها در ادامه مطلب...


دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:55

فارنت: معمولا در نمایشگاه CES علیرغم معرفی کنسول‌ها و تکنولوژی‌های جدید مرتبط با بازی‌های کامپیوتری، شاهد معرفی چشمگیری از سوی شرکت‌ها نیستیم و اکثر سازندگان تجهیزات و دستگاه‌های مرتبط با این بخش از بازار، ترجیح می‌دهند در رویدادهایی مانند GDC، E3، Gamescomو نمایشگاه بازی‌های کامپیوتری در توکیو به معرفی محصولاتشان بپردازند، اما امسال شاهد حضور فعال شرکت‌ها در این نمایشگاه بودیم.
اگرچه خبرهای جدیدی از پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو دراین نمایشگاه به گوش نرسید اما شرکت‌های دیگر نقش خود را به خوبی ایفا کردند. لیستی از ۵ محصول برتر این نمایشگاه با معرفی اجمالی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:55

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 

Hitman Absolution-SKIDROW | 14.7 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Hitman Absolution دانلود بازی Hitman Absolution برای PC

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:55

بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army را شرکت Rebellion برای کامپیوتر های خانگی ساخته است.این بازی در مورد جنگ جهانی دوم می باشد ولی با این تفاوت که در این بازی ارتش هیتلر، نازی ها تبدیل به زامبی شده اند.در پایان جنگ جهانی، هیتلر که در آستانه شکست خود را میبینید نازی های وفادار به خود را که بر اثر آزمایشات شیمیایی تبدیل به زامبی شده اند را برای نابودی کل اروپا آزاد میکند. شما در نقش یک تک تیرانداز با نام Karl Fairbue باید این زامبی ها رو از بین ببرید.

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army-FLT | 3.2 GB

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army برای PC

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:54

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی RELOADED بازی|

|کرک فیکس نسخه Crackfix INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای PC

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:54

tyle="text-align: center;">دانلود بازی Super Bikes بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای برای PC

 

دانلود بازی Super Bikes  بازی موتور سواری حرفه ای برای PC

 

بازی Super Bikes که برای این ساعت و برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم ، در واقع بازی موتور سواری حرفه ای برای کامپیوتر می باشد که با گرافیک زیبا و حجم کم خود ، می تواند به یکی از سرگرمی های همیشگی شما بدل شود . مانند بسیاری از بازی ها ، در ابتدا شما تجهیزات حرفه ای را در اختیار ندارید ، اما با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بالا ، می توانید به موتورهای حرفه ای و گران قیمت دست یابید . در بازی Super Bikes شما می توانید به طور مجازی حرکات آکروباتیک با موتور را یاد بگیرید و در صورت تمرین کردن با بازی Super Bikes در فضای مجازی رایانه ای تا حدودی می توانید حرکات آکروباتیک با موتور را در واقعیت نیز انجام دهید که البته ما این کار را پیشنهاد نمی کنیم ! بازی گرافیک بسیار دیدنی و زیبای دارد و این یکی از چندین ویژگی این بازی حرفه ای می باشد .

سازندگان بازی Super Bikes تلاش کرده اند که از بهترین موتورهای جهان در این بازی استفاده کنند ، پس نگران موتور های مورد علاقه ی خود مانند دوکاتی ، یاماها ، هوندا و … نباشید ، همه ی موتورها در بازی منتظر شروع طوفانی شما هستند ! پس فرصت را از دست ندهید و در مسابقات مختلف شرکت کنید و امتیازات خود را افزایش دهید . از دیگر ویژگی های مثبت بازی Super Bikes امکان حضور شرکت کننده در لیگ های معتبر موتور سواری دنیا می باشد که بسیار جذاب نیز هست . در آخر باید اضافه کنم که این بازی به شما هنر موتور سواری در جاده های شلوغ ، بزرگراه ها و صحراها را می آموزد ، پس برای یادگیری زمان را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای Super Bikes را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Super Bikes :

ـ    شبیه ساز مسابقات واقعی
ـ    داشتن گرافیک فوق العاده زیبا
ـ    کنترل آسان موتور سوار در بازی
ـ    انیمیشن های شگفت انگیز
ـ    امکان حضور در لیگ و تورنومنت های جذاب
-    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-    و …

 

دانلود بازی Super Bikes – بازی کم حجم موتور سواری حرفه ای برای PC
دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:54

عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

 

دانلود بازی Inversion برای کامپیوتر

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:54

="text-align: center;">


نام مجله:  Xbox World
شماره: August 2012
نویسنده: گروه Xbox World 
تعداد صفحات: 130
فرمت مجله: PDF
زبان مجله: انگلیسی

توضیحات:
حتماً شما هم با کنسول بازی مایکروسافت یعنی Xbox360 آشنا هستید. یک کنسول قدرتمند برای اجرای بازیهای رایانه ای با توان گرافیکی بالا که هم اکنون جزء برترین کنسولهای موجود در بازار است. مجله Xbox World که هر ماه منتشر میشود شامل نقد، بررسی، مقایسه، معرفی و... از بازیهای این دستگاه است. مجله موجود بی شک اولین و برترین مجله در مورد Xbox360 در جهان می باشد و با کیفیت بسیار عالی و کاملاً تصویری و زیبا ارائه میشود که با همان کیفیت برای علاقه مندان به بازیهای رایانه ای آماده شده است. این ماه نسخه August 2012 این مجلهپرمحتوا برای کاربران عزیز  آماده شده است.
برای دانلود رایگان مجله "Xbox World"به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:54

هرساله مراسم انتخاب بهترین بازی های سال به صورت رسمی در اواخر سال مربوطه برگزار می شود . این مراسم که به VGA مخفف Video Game Awards معروف است با توجه به نقدها و نمرات بازی ها ، آنها را انتخاب می کند و در بخش های مختلف مانند بهترین گرافیک ، بهترین اکشن ، بهترین شوتر و … آن ها را معرفی می کند . همانطور که می دانید امسال بازی The Walking Dead: The Game-Telltale Games توانست رقیبان سرسختی همچون Mass Effect 3 ، Assassin’s Creed III را پشت سربگذارد و بهترین بازی شود . این برنامه به صورت مستقیم از شبکه SpikeTV پخش شد که هم اکنون می توانید این مراسم را به صورت رایگان و با کیفیت HDTV از سایت دانلودها دریافت کنید .

spike2012

ادامه مطلب...

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:54

مجموعه ۴۵ والپیپر با کیفیت HD با موضوع بازی های کامپیوتری با فرمت jpg و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ فراهم آمده اند. در این مجموعه والپیپرهای با مضمون بازی های کامپیوتری قرار گرفته است. صحنه های از بازی ها و همچنین تصاویری از شخصیت های محبوب بازی ها در این مجموعه آماده استفاده به عنوان عکس پس زمینه دسکتاپ یا مصارف دیگر می باشد.
 والپیپر با کیفیت با موضوع بازی

عکس ها در ادامه مطلب...


دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:54

فارنت: معمولا در نمایشگاه CES علیرغم معرفی کنسول‌ها و تکنولوژی‌های جدید مرتبط با بازی‌های کامپیوتری، شاهد معرفی چشمگیری از سوی شرکت‌ها نیستیم و اکثر سازندگان تجهیزات و دستگاه‌های مرتبط با این بخش از بازار، ترجیح می‌دهند در رویدادهایی مانند GDC، E3، Gamescomو نمایشگاه بازی‌های کامپیوتری در توکیو به معرفی محصولاتشان بپردازند، اما امسال شاهد حضور فعال شرکت‌ها در این نمایشگاه بودیم.
اگرچه خبرهای جدیدی از پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو دراین نمایشگاه به گوش نرسید اما شرکت‌های دیگر نقش خود را به خوبی ایفا کردند. لیستی از ۵ محصول برتر این نمایشگاه با معرفی اجمالی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:54

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 

Hitman Absolution-SKIDROW | 14.7 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Hitman Absolution دانلود بازی Hitman Absolution برای PC

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:54

MediaCoder 0.8.17 Build 5302 Final برنامه اي حرفه اي و بسيار قدرتمند براي تغيير كدك فايلهاي ويديوويي و صوتي . توسط اين برنامه مي توانيد انواع فايلهاي صوتي و ويديويي را تغيير فرمت داده و كنترل كاملي بر روي تمامي جزئيات از جمله : سايز , كيفيت , نوع كدك فشرده و ... داشته باشيد .
 كيفيت برنامه در تبديل فرمتهاي ويديويي بسيار بالا مي باشد و نظير اين برنامه به ندرت يافت مي شود .
 البته دستيابي به نتيجه كيفيت مطلوب نياز به تنظيم دقيق تنظيمات خروجي دارد . ورودي برنامه از طيف وسيعي از فايلهاي صوتي و ويديويي پشتيباني ميكند و از اين لحاظ نيز كم نظير مي باشد .
 توسط اين برنامه مي توانيد فايلهاي حجيم ويديويي را با حداقل افت كيفيت به فرمتهاي كم حجم مثل Divx تبديل كنيد .

 

برخی از قابلیت های برنامه MediaCoder :

  • پشتیبانی از تمامی فرمت های محبوب صوتی
  • جدا سازی فایل های صوتی از فایل های تصویری
  • تبدیل ترک های صوتی DVD/VCD/CD
  • قابلیت نصب در نسخه های 64 بیتی ویندوز و ...

 

 

دانلود

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:34

Alcohol 120% 2.0.2.4713 Final Retail جدیدترین نسخه ی نرم افزار Alcohol 120%  از شرکت Alcohol Soft می باشد که به شما اجازه می دهد از CD های معمولی و قفل دار خود، کپی های دقیق و درست تهیه کنید. همچنین شما می توانید از CD های کنسولهای بازی خود همچون PlayStation کپی اصل تهیه نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن کپی از CD های بازی فیلم موزیک و برنامه های خود از این برنامه استفاده کنید. چرا که این برنامه نسخه ی کاملی از سی دی های اصل شما را تهیه کرده و آن را بر روی سی دی مقصد (سی دی خام شما) رایت می کند. يكي از ویژگی جالب آن ایجاد یك درایو مجازی سی‌دی یا دی‌وی‌دی است. همان‌طور كه می‌دانید برخی ‌برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌ها برای اجرا نیاز دارند كه سی‌دی آن‌ها داخل درایو ‌سی‌دی یا دی‌وی‌دی باشد. ولی با نصب این‌ نرم‌افزار دیگر این كار لازم نیست. چون این برنامه یك عكس‌برگردان از سی‌دی یا دی‌وی‌دی مربوطه می‌گیرد و تحت همان نام در یك درایو مجازی قرار می‌دهد. به این ترتیب برای اجرای بازی یا برنامه نیازی به اصل سی‌دی یا دی‌وی‌دی نیست و در عوض عكس ‌برگردان آن از درایو مجازی اجرا می‌‌‌‌‌شود. جالب‌تر آن كه اگر درایو دی‌وی‌دی ندارید می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی را هم كه احیانا دانلود كرده‌اید به كمك همین درایو مجازی مشاهده كنید! اين هم جزو برنامه هاي قوي و پر كاربرد براي رايت و تكثير انواع و اقسام CD و DVD است. حتي شما مي توانيد با اين برنامه درايو مجازي بسازيد و بازي ها و برنامه هايي كه نياز به CD دارند رو گول بزنيد و از روي يه image اجرا كنيد! اين برنامه از انواع image ها پشتيباني مي كند! MDS, CCD, BIN, CUE, ISO, CDI, BWT, BWI, BWS, BWA و . . .اين برنامه قادر به ساخت 31 درايو مجازيه،تا كاربر بتواند CD ها يا DVD هاشو بدون قرار دادن در درايو اجرا كند.

Alcohol 120

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Alcohol 120%  :

  • پشتیبانی از اكثر فرمت ها MDS,CCD,BIN,CUE,ISO,CDI,BWT,BWI,BWS,BWA و ...
  • كپي و پشتيبان گيري از انواع سی دی و دی وی دی
  • قابلیت ساخت 31 درایو مجازی جهت اجرای بدون نیاز به سی دی
  • قابلیت پاك كردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی دی
  • قابلیت ساخت ایمیج از سی دی و دی وی دی
  • محيطي ساده و كاربر پسند
  • رایت هرگونه قفل سی دی و دی وی دی و سي دي هاي خش دار
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز

 

دانلود

دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس......
ما را در سایت دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی و تم و عکس... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : LoOL yekmobile بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 23:34

آرشیو مطالب

نظر سنجی

به نظر شما کدام برند محبوبیت بیشتری دارد؟

خبرنامه